Missie
Wij geloven dat iedereen een winstgevend videoplatform moet kunnen starten.
Onder de naam People’s Playground hielpen wij 8 jaar lang merken zoals NPO, SBS en Telegraaf met technische projecten. We kwamen er gedurende die periode achter dat het erg ingewikkeld was om een videoplatform op te zetten.
In 2017 besloten we daarom zélf een manier te vinden om deze “technische frustratie” op te lossen. Wanneer je een videoplatform start, wil je natuurlijk niet te veel bezig zijn met technisch gedoe. Begin 2018 lanceerde we de eerste versie van de AudiencePlayer videoplatform software.
Het is sindsdien onze missie dat jij op de meest eenvoudige manier een volledige videoplatform opzet en beheert op alle apparaten en platformen. Dagelijks zijn wij daarom bezig om de AudiencePlayer videoplatform software te verfijnen. Terwijl jij je focust op de productie van jouw content en de marketing van je videoplatform, regelen wij alle techniek. Want pas als jij succesvol bent, zijn wij succesvol.